sobota 22. ledna 2022

LADIES VÍKEND #2 (4.3.-6.3.2022)

Dámy, krásky, bohyně,


víkend se silovým tréninkem, jógou, meditací a spoustou dalších aktivit je tu!



Vždycky mě lákaly ženské víkendy, ale propojení jógy a silovky, tedy jin a jang, ženské a mužské energie, to se hledá těžko.


Proto jsem si takové víkendy vytvořila sama.
A vy můžete být jejich součástí! V nádherné přírodě CHKO Křivoklátska, kousíček od Rakovníka. V krásné malé chaloupce na samotě u lesa.




Kapacita je omezená, pro více info pište na barbora.sykorova1@gmail.com
Těším se na vás!

Cena: 3 333Kč





Fotky z Ladies Víkendu #1














2 komentáře:

  1. Stejně jako vy jste měli krásný víkend, tak i my jsme si užívali to, že jsme si v baráčku vybavili novou věcí. Jsou jimi látkové žaluzie, které dopřávají našemu tělu kvalitní spánek. Jak je všude tma, tak se spí a zabírá hrozně jednoduše.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle mohlo být určitě fajn. Já jezdím taky na takové mužské víkendy nebo prostě semináře. Je to trochu o něčem jiném, to je jasné. Ale nemám rád takové ty motivační. Prostě si chci jen pokecat, dát si pivko, ale třeba se i trochu otevřít. Posledně jsem tam našel člověka, co mi doporučil do kanceláře třeba vertikální žaluzie. I to je jejich přínos. :)

    OdpovědětVymazat