čtvrtek 27. prosince 2018

DĚKUJU.

Několik z vás mi v poslední době napsalo moc krásný zprávy. O tom, jak mi fandíte na mé nové cestě životem, a taky mi pár z vás napsalo, že jsem pro vás inspirací. Wow. To je strašně krásný. A já vám za to moc děkuju!
V poslední době si to i více uvědomuju, že asi dělám věci jinak, než je obecně v dnešní společnosti zvykem a že můj život může být pro někoho inspirativní.
Už jen to, že jsem konečně našla odvahu a dala výpověď (za rok 2018 už podruhé haha), může být pro někoho inspirací. Řeknete si, ty jo, ta se má, bude dělat, co jí baví a hlavně - ví, co chce dělat.




Víte, oni mi ti holubi nelétají sami do pusy, ono to není jednoduché, pro holku, co od 21 let dělala v kanclu (s roční přestávkou na cestování) a byla zvyklá, že jí každého 10. v měsíci cinkne jistých x desítek tisíc na účet. Ale mně ta jistota za to nestojí. Za to, že budu dělat práci, která mi nedává smysl, která mě nenaplňuje. Každý den v té práci jsem byla jen naštvaná, hlavně na sebe, že tam musím být. Že svůj drahocenný čas věnuju něčemu, co je mi úplně ukradený. Dost se mi příčilo, že mi budou lidi říkat, co a jak to mám dělat a že nemají ani trochu pochopení, že já mám přece i svůj soukromý život... Navíc to tak asi cítí většina lidí a pak jsou z toho zpruzelí, nepříjemní a ten den stojí za starou bačkoru.

Nicméně já tu odvahu našla. Odvahu jít si za svými sny a vymanit se z toho začarovaného kruhu. Chodit do práce 5x v týdnu na většinu dne, nemít na nic čas, víkend mít hlavně ten klid, abych nabrala síly na další týden... Ne, děkuji, stačilo!

Problémem dnešní doby je to, že lidi utrácí peníze za nesmysly. Obrovský domy, haldy nepotřebnýho oblečení a bot, který se vám ani nevejde do skříně, každých pár let novější auto, umělý nehty, nesmyslný vánoční dárky, který nikdo nepotřebuje, hory jídla s nutriční hodnotou 0, a další a další nesmysly...
Zkuste se zamyslet, jestli tyhle všechny věci potřebujete. Všichni na to dřete a ani z toho pak stejně nemáte radost... Potřebuješ opravdu těch 6 kabelek? Je opravdu nutný mít hodinky v 10ti barvách?
Každý, at si odpoví dle svého uvážení.

Ale abych se vrátila k tématu. Možná zezačátku nebudu vydělávat tolik, kolik mi platila firma. Možná ale taky budu vydělávat brzy mnohem víc. Záleží jen a jen na mně. A já svému "poslání" věřím. Dělám to srdcem a nebudu dělat žádné kompromisy a ústupky. Je to jediná cesta. V souladu.

Trénuju holky, pomáhám jim se stravou. Což velmi úzce souvisí s jejich psychikou - jsou silnější jak fyzicky, tak psychicky. A to mě momentálně naplňuje. Jejich výsledky a zpětné vazby jsou pro mě obrovskou odměnou. Peníze za mé služby jsou třešinkou na dortu, ale samozřejmě i nezbytností. Ano, i já platím elektřinu a potřebuju jíst :-)


A jestli je tahle cesta jednoduchá? To záleží, z jakého úhlu pohledu. Svou práci si organizuji sama, pracuji, kdy já chci. Což jsou pro mě rozhodně výhody. A nevýhody? Nic není jisté :-)
Nikdy nevíte, co bude další měsíc. Je potřeba umět plánovat. Určitě to není pro každého, strach spoustu lidí pohltí... Ale věřte, že je o každého z nás vždy postaráno. Neumřeme hlady. Každý máme kolem sebe rodinu, kamarády a známé, kteří nám rádi pomohou, když bude nejhůř.
Pro někoho to může být sci-fi. Pro mě je to SVOBODA. A ta je pro mě nepostradatelná. Svobodně říct, co si myslím, svoboda rozhodnout se, co dnes chci dělat, svoboda ve vztahu.

Pojďme zkusit být trochu svobodnější, každý krok se počítá. Všichni dneska chtějí měnit svět, ale uvědomme si, že nejprve musíme začít u sebe. Pojďme změnit sebe, svůj život, svoje myšlení. A tím se nám změní svět kolem nás :-)



A u čeho začít?  Začněte něčím, co vám udělá dobře. Začněte s jednou věcí a přidávejte další, postupně. Pojďte třeba začít cvičit, běhat, hýbat se. Pojďte třeba vyřadit pečivo, cukr nebo maso a mlíko z velkochovu. Pojďte se víc usmívat na své blízké a víc jim děkujte. Darujte oblečení, které nenosíte nebo ho prodejte na bazoši, uvidíte, jak se vám uleví! Poďte zavolat babičce nebo dědovi, jak se mají! Vyražte do lesa na procházku! Přestaňte se večer dívat na televizi a místo toho si radši povídejte. Nebo si dejte ledovou sprchu, zní to bláznivě, ale ten pocit potom je k nezaplacení! Je toho hodně, co jde změnit, ale je důležitý někde ZAČÍT. I maličkostí.


Budu ráda za vaše zpětné vazby, čím jste začali a co to pro vás změnilo :-)

A děkuju všem, za vaší podporu, nesmírně si toho vážím !

Zdravím vás z Kypru!

S láskou

Bára



10 komentářů:

  1. Baru, moc ti fandím! Úplně mi mluvíš z duše! Nějakou dobu mám sen - podobný v základu, jiný v činnosti - a stále se brzdím, vymlouvám, no spíš bojím jít do něj na plno. Ale vše je o vůli a hlavně sebevědomí. Je super, že pomáháš holkám ne jen cvičit a sestavit jídelníček - jako vedlejší produkt vedeš lidi k získání sebedůvěry... A sama jdeš příkladem! Těším se na rok 2019 - kam nás všechny posune. Držím palce, rozhodla jsi se dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc moc děkuju za krásnou zprávu! Taky mi to nějakou dobu trvalo, ale ten pocit, když to uděláš - to je k nezaplacení, obrovská úleva! Takže držím moc palce, abys brzy našla odvahu. Vždyt co se může stát? Do práce se můžeš vrátit kdykoliv, to je v ČR výhodou, práce je dost. Rok 2019 bude jízda. Cítím to v kostech hehe. Hodně sil <3

      Vymazat
  2. Super clanek! Jsem na Tebe pysna. <3

    OdpovědětVymazat
  3. 😂 proč bych měl přestat jist vajíčka,maso nebo pít mléko ? 🤦‍♂️ 🤷‍♂️ nebo abych řešil, v čem je lepek, cukr atd ?nejaký půsty ? Proč ? A pití rozmixovaneho čehosi ? pro pocit ze budu očištěn ..🙈 Mohu jist co chci a cítím se skvěle a to i při sportu ,🤷‍♂️ 👌 ...tato sféra lidi přijde mi tak trochu na palici ...🤷‍♂️ A ve finále se zavřu u nějakého blázna na týden do tmy 😂😂👏?

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi lidi, kteří dokážou upřímně a nahlas poděkovat. Hlavně si myslím, že děkování nahlas je důležité. A nemyslím, že děkovat za to, že mi někdo otevře dveře, nebo že bych měl děkovat šéfovi za to, že mi do pizzerie pořídil hnětače těsta. Ale upřímně poděkovat za život. Za to, že můžu každý den ráno vstát a jít do práce. Nebo že můžu vlastně vůbec vstát, když to pracovně nevychází. Člověk to hned všechno vidí z jiného, optimističtější, úhlu pohledu. Tohle je podle mě v životě hodně důležité.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné líbí se mi Váš styl a jakým způsobem přemýšlíte. Hlavně obdivuji jak jste zapálená do stylu cvičení. Zkusila jste někdy třeba stříhat plot plotostřihem? to je cvičení jako prase! Pořádně z toho bolí ruce. Nevím sice jaká část, protože v pojmenování se nevyznám ale zabírají i záda a pěkně svaly u krku.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ti k získání sebedůvěry! Muselo to být určitě náročné období a ten začátek, viď? Neplánuješ se teď někdy vydat do Brna na nákupy? Já že bych ti poradila, kde se dá koupit za rozumné peníze pánská kožená peněženka pro tvého nastávajícího. Byl by určitě rád za výlet do Brna. Já tady žiju už 6 let po škole.

    OdpovědětVymazat
  7. Snažím se celkově děkovat pravidelně, ideálně každý den. Za to, že jsem, za to že můžu podnikat, za to že se mám dobře, ale třeba i za to, že mi vyšla půjčka od České spořitelny a můžeme si pořídit nové auto. Je prostě v životě tolik věcí, za které je třeba děkovat. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Některé dřevěné dekorace které jsem viděla v poslední době v katalogu a magazínu se mi teda dost líbily. Myslím si že muž až přijede z práce bude mít ještě nějakou tu energii a třeba si něco nakonec objednáme.

    OdpovědětVymazat